Een verhuizing is vaak een stressvolle gebeurtenis voor veel mensen. Je bent met zoveel dingen bezig dat de laatste stap ( de verhuizing zelf ) vaak teveel is om nog zelf te doen. Waarom zou je het niet makkelijker maken en schakel je de hulp in van de vakmensen van Hulpbijverhuizen.nl? Ons personeel is vakbekwaam en zal op een veilige manier omgaan met al je spullen.

Voordelen van een verhuisbedrijf

Een voordeel van het inhuren van een verhuisbedrijf is dat het jou veel tijd bespaard. Daarnaast voorkomt het vaak lichamelijke klachten bij jou, zeker als je niet gewent bent dagelijks veel lichamelijke arbeid te verrichten. Ook kun je ervan uitgaan dat je eigendommen onbeschadigd blijven en verzekerd zijn. Maar het aller belangrijkste is dat je geen verhuisstress zult ervaren. Bij hulpbijverhuizen.nl leveren we hulp aan particulieren maar ook zakelijk willen we je graag helpen.

Particulier verhuizen

Veel mensen denken vaak dat het inschakelen van een verhuisbedrijf veel geld kost. Maar er wordt vaak vergeten dat, wanneer je zelf je verhuizing regelt, er net zoveel kosten worden gemaakt dan wat omgerekend een verhuisbedrijf zal gaan kosten. Je moet inpakmateriaal aanschaffen, vervoer regelen en dan nog alle tijd die je er zelf mee bezig bent. Bij het inhuren van een verhuisbedrijf wordt dit allemaal in de prijs meegenomen en hoef je echt niets zelf te doen. Dus denk goed na en kijk eens voor extra informatie op onze website.

Zakelijke verhuizing

Bij een particuliere verhuizing is het fijn als je spullen na een dag of hooguit enkele dagen weer op z’n plaatst staan in je nieuwe woning. Bij een zakelijke verhuizing komt dit vaak nog veel preciezer. Er kan tenslotte niet gewerkt worden als het gehele bedrijf wordt over gehuisd. Een goede planning is bij een zakelijke verhuizing van groot belang. De verhuizing moet snel gebeuren om het bedrijf niet te lang stil te leggen, wellicht kunt u ervoor kiezen om het in meerdere gedeeltes te doen zodat u tijdens de verhuizing toch gewoon nog werkzaamheden kunt verrichten. Onze medewerkers gaan samen met contactpersoon in gesprek en brengen zo alles in kaart om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dit gebeurt vaak via gemaakte checklijsten om zo het overzicht te behouden.

 

27 augustus 2018

Geef een reactie

Anti-spam verificatie *

  • Blog
  • Contact
  • home
  • Links
  • Digitaal
  • Eten & drinken
  • Interieur
  • Kamerplant
  • Kunst
  • Nieuws
  • Uncategorized
  • Verlichting
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014